vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن
خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «ای دوست» مهاجرت قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی) آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا»


vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن

در ابتدای مقاله با سوال vlan چیست سعی میکنیم بحث رو بازتر کنیم تا به بیشتر سوالات مون در کمترین حجم ممکن پاسخ داده بشه و سعی میکنیم تا با انواع، مزایا و معایب vlan آشنا بشیم.

vlan چیست؟
اولین سوالی که برای ما ممکن است پیش بیاید و پیش نیاز مراحل بعدی مقاله میتونه باشه این هست که vlan چیست؟ در لغت ما حرف V رو در ابتدای این کلمه داریم که مخفف کلمه ی Virtual میباشد که معنای مجازی میدهد..

LAN مجازی یک شبکه ی محلی از کامپیوتر های شبکه است که مسیر هایی برای برقراری ارتباط با سرور در همان محدوده رو پیاده میکند.

انواع vlan
با توجه به نوع استفاده ما 5 نوع VLAN داریم که به شرح زیر است:

Management VLAN
Data VLAN
Voice VLAN
Default VLAN
Native VLAN
مزایا و معایب vlan
یکی از مزیت های vlan که مزیت اصلی آن محسوب می شود این است که اندازه ی دامنه های پخش رو کاهش می دهد. اگر یک بسته ی تزریق شده به شبکه داشته باشیم ممکن است منجر به یک حمله ی سایبری شود و این مورد می تواند یک عیب برای vlan محسوب شود.

اگر شما نیاز داشته باشید که از vlan استفاده کنید میبایست حداقل 200 دستگاه در شبکه ی محلی خودتون داشته باشید و این مورد رو می توانیم به چشم یک نقطه ضعف ببینیم.

از اینکه با این مقاله ی جوان ایرانی همراه بودین سپاسگذاریم و پیشنهاد میکنیم تا از دیگر مطالب در دسته بندی تکنولوژی دیدن کنید.

vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 4 تير 1402



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.